Klacht POSTNL: Waar is het brievenbus pakket waar ik de track and tracé code wel van heb

Mar63

Brievenbus pakket nooit ontvangen.. wordt afgescheept bij de klantenservice en chatten werkt ook niet

Waar is t pakket

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is nog niet aangekomen en via de klantenservice komt u niet verder. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat het nog steeds niet is aangekomen. In dit geval moet ik u verwijzen naar de afzender, onze opdrachtgever. Die kan dit bij ons melden en voor u een passende oplossing zoeken. Meer kunnen we in dit geval niet voor u betekenen.