Klacht POSTNL: Waar is het brievenbus pakket waar ik de track and tracé code wel van heb

Klachtnummer
# 418438
Gebruiker
Mar63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brievenbus pakket nooit ontvangen.. wordt afgescheept bij de klantenservice en chatten werkt ook niet

De oplossing

Waar is t pakket

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is nog niet aangekomen en via de klantenservice komt u niet verder. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat het nog steeds niet is aangekomen. In dit geval moet ik u verwijzen naar de afzender, onze opdrachtgever. Die kan dit bij ons melden en voor u een passende oplossing zoeken. Meer kunnen we in dit geval niet voor u betekenen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen