Klacht POSTNL: Waar is het pakket?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450786
Gebruiker
FW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de status van track&trace staat niet bezorgd ivm adres incorrect. Maar het adres klopt wel! Het pakket is vanuit Nederland naar Spanje gestuurd. Er staat geen afzender op omdat ik zeker wist dat het adres juist is. De lokale post in Spanje vraagt met welk Spaans postbedrijf het geleverd zou moeten worden

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is en ook de naam van het Spaanse postbedrijf

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw verzonden zending. Er wordt aangegeven dat het niet bezorgd kan worden omdat het adres niet juist zou zijn. Er staat verder ook geen retouradres op en u vraag zich af wie het bezorgbedrijf is. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens heeft u inmiddels telefonisch contact gehad en is er via die weg een adres doorgegeven. Dit is geen garantie dat het lukt, maar ik hoop uiteraard van harte dat het op deze manier alsnog bij de juiste ontvanger terecht komt. MRW is de bezorgdienst in Spanje.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket is nog steeds niet aangekomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen