Klacht POSTNL: Waar is het pakket?

sad Niet opgelost
FW

Op de status van track&trace staat niet bezorgd ivm adres incorrect. Maar het adres klopt wel! Het pakket is vanuit Nederland naar Spanje gestuurd. Er staat geen afzender op omdat ik zeker wist dat het adres juist is. De lokale post in Spanje vraagt met welk Spaans postbedrijf het geleverd zou moeten worden

Uitzoeken waar mijn pakket is en ook de naam van het Spaanse postbedrijf

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw verzonden zending. Er wordt aangegeven dat het niet bezorgd kan worden omdat het adres niet juist zou zijn. Er staat verder ook geen retouradres op en u vraag zich af wie het bezorgbedrijf is. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens heeft u inmiddels telefonisch contact gehad en is er via die weg een adres doorgegeven. Dit is geen garantie dat het lukt, maar ik hoop uiteraard van harte dat het op deze manier alsnog bij de juiste ontvanger terecht komt. MRW is de bezorgdienst in Spanje.

FW
Het pakket is nog steeds niet aangekomen