Opgelost door POSTNL: waar is het pakket en waarom blijft het daar liggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 453699
Gebruiker
Hallo123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

18-05-2020 een pakket geretourneerd maar pakket heeft status:
Bezorgtijd nog onbekend
Het is nu 12-06 en inmiddels een betalingsherinnering ontvangen.

De oplossing

Ik wil dat het pakket wordt geretourneerd/bezorgd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket heeft teruggestuurd, maar dat deze nog niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat alleen de betalende partij (van de verzendkosten) een onderzoek kan laten opstarten en in dit geval het bedrijf zelf voor het terugsturen betaalt, raad ik u aan om contact op te nemen met het bedrijf. Zij kunnen via de Buitenlandse postorganisatie een onderzoek aanvragen naar het pakket.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hallo123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen