Opgelost door POSTNL: waar is het pakketje gebleven?

content Opgelost
H.P. Martin

vanuit Amerika is een klein pakketje verzonden met trackings nummer:LH020321035US Het is in Amsterdam mail centre aangekomen. Vervolgens werd aangegeven adres incorrect en verder hebben we niets meer vernomen.Het huisnummer was inderdaad verkeerd ipv 71 stond er 17,
Waar is dit pakketje nu?

Dit pakket opsporen en alsnog leveren op adres: huisnummer 71

Geachte heer, mevrouw Martin,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht uit het buitenland maar dat het huisnummer verkeerd is.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze retour is gestuurd naar de afzender. Dit proces kan ik niet voor u stoppen of het alsnog bij u laten bezorgen. U kunt het beste contact opnemen met de afzender.

Jurgen
    PostNL

H.P. Martin
Het probleem heeft zichzelf opgelost. Het pakje bleek terug gezonden te zijn naar de afzender. en kon dus niet meer opnieuw bezorgd worden op het juiste huisnummer. Ik heb aangegeven dat het jammer is dat men zich niet meer moeite heeft getroost om het juiste huisnummer te vinden, want de postcode was wel goed en week af van de postcode waar het pakje aangeboden was. Maar ook de naam klopte. Alleen het huisnummer was omgedraaid. Hier heb ik verder niets meer op gehoord of vernomen.