Klacht POSTNL: Waar is mijn aangetekende zending gebleven?

Klachtnummer
# 456890
Gebruiker
hopelop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15/5/2020 is een aangetekende zending verstuurd vanuit Nederland met track . trace RN100474658NL naar Zweden , het zou 2 tot 4 dagen onderweg zijn en was zeer dringend .. het is 1 juli morgen , het heeft mij geld gekost maar wat nog meer te betreuren is .. het was urgent ... Waar is mijn aangetekende zending ... juist door het aangetekend te doen hoopte ik dat dit sneller zou aankomen ... dit is echt waardeloos en ik zal het ook nooit meer langs deze weg doen ... voor mij een zeer verdrietig gebeuren

De oplossing

Ik wil alsnog mijn aangetekende zending ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen