Opgelost door POSTNL: Waar is mijn betaalde pakket gebleven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 595969
Gebruiker
Marel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik krijg een notificatie dat mijn zending is gesorteerd en dat het Dinsdag 10 Mei bezorgd zou worden maar helaas zoals heel vaak met post.nl kwam niks. Tegen de avond kreeg ik een notificatie dat post.nl ''het bezorgmoment niet hebben gehaald sorry" Contact opgenomen met post.nl, en zij sturen mij nu naar de afzender hoe dan als mijn post al gesorteerd is en ik zelfs een ander UT track&trace van post.nl kreeg???

Gewenste oplossing

Ik wil zo snel mogelijk mijn pakket ontvangen, heb er voor betaald!!!
Geboden oplossing
Zoals de vriendelijke en zeer geduldige medewerkster van post.nl al beschreef, dat de pakketten zouden worden geleverd, en ik beloofde geduldig te wachten, zijn mijn laatste pakketten vandaag allemaal bezorgd!!! Ik ben superblij, en dank de post.nl medewerkster voor haar geduld, alles is dus opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit ht buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zoals telefonisch met u te hebben besproken wordt het pakket geleverd via briefpost. Hierdoor is het niet mogelijk voor mij om navraag te doen over de status van uw zending. Ik ga er vanuit dat het in de loop van volgende week alsnog bij u wordt afgeleverd. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen