Klacht POSTNL: waar is mijn brief

Klachtnummer
# 413208
Gebruiker
Dywla
Datum
1 reactie

Details

De klacht

waar is mijn brief RR119510860PL
de brief werd op 3/12/2019 verzonden vanuit Polen. Van 29.12.2019 is binnen AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE???

De oplossing

bezorgde een brief op datum 04.01.2020

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht en wil ik dit toelichten.

    Het International Mail Centre is de afdeling waar alle pakketten uit het buitenland binnen komen, vanuit hier worden de pakketten verder verwerkt. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Dit is op dit moment nog niet het geval. Ik adviseer u om het nog even af te wachten en af toe te proberen om het pakket te traceren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen