Klacht POSTNL: Waar is mijn brievenbus pakketje?

Dammetje100

brievenbuspakketje komt maar niet aan.
Het is een gekleurde papieren koker zie foto met speelgoed erin.
Pakketje komt uit Ooltgensplaat en moet naar: Liesje Zuidam, Batavenstraat 55 4007MA Tiel (GLD) Is 25 mei op de bus gedaan.

Pakketje zoeken aan de hand van de foto.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw brievenbuspakketje dat nog niet is bezorgd. U zou graag zien dat dit gevonden wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aangezien het via briefpost is verzonden, wordt er geen administratie bij gehouden. We kunnen hierdoor niet precies nagaan wat er met de zending is gebeurd. Wat ik wel kan doen is een klacht indienen zodat we dit kunnen doorgeven aan de betrokken medewerkers. Er wordt dan tevens in uw postcodegebied nagegaan of dit vaker voorkomt.

- Wie is de afzender van het poststuk? Heeft u daarvan de naam?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

De afzender kan eventueel ook zelf contact met ons opnemen. Aangezien het om een herkenbare zending gaat zou hij of zij nog een navraag kunnen starten.