Klacht POSTNL: Waar is mijn Paket van 1 mei gebleven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444122
Gebruiker
Tanja
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn pakket van 1 mei 2020 zou binnen 2 dagen bezorgd worden (zaterdag) nu zie ik ineens staan aflevering uitgesteld i.v.m gesloten verklaring ik las dat ze dat soms bij bedrijven doen omdat die dan dicht zijn maar ik heb contact met de ontvanger gehad hij heeft geen verklaring met postnl en krijgt hij gewoon post binnen! Waarom mijn pakket is niet bezorgd? Elke dag een 40 min bij de tel van postnl blijf ik aan de lijn van kasje naar muur sturen me!!!

De oplossing

Mijn beantwoorden

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat het niet fijn is als de bezorging zo lang duurt. Het opgegeven bezorgadres is een bedrijfspand waar op zaterdag niet bezorgd wordt. De eigenaar van dat pand kan deze gesloten verklaring opheffen.
    Het lijkt er echter wel op dat dit pakket nog niet is aangekomen. Ik wil daarom graag een onderzoek starten hiernaar.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om dit direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - een omschrijving van de inhoud en het uiterlijk van het pakket in zoveel mogelijk detail (merk, maat, kleur, patroon, waarde, etc.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat het pakket tot op heden nog niet is aangekomen.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice een onderzoek is opgestart en dat dit nog gaande is. Ik zie dat er op 18 mei een e-mail naar u is gezonden met een update.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tanja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik nog "weken" zou moeten wachten volgens de email correspondentie op 18 mei die een collega van de beantwoorder heeft geschreven, terwijl ik nu al ruim 3 weken wacht totdat mijn pakket aankomt bij de ontvanger. PostNL heeft geen idee waar mijn pakket is en wanneer het aan zou moeten komen en zegt dat ze mij nog "weken" willen laten wachten, ze geven mij geen deadline en ook geen oplossing totdusver voor de geschatte 300 euro waarde van mijn spullen die ik op de verzending heb gedaan (!)
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen