Klacht POSTNL: Waar is mijn pakje uit het buitenland?

Klachtnummer
# 406855
Gebruiker
JanJV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is aangekomen volgens de verzender. PostNL geeft echter aan het pakket niet te kunnen vinden. De verzender zegt dat het pakket klaar is om opgehaald te worden...

Delivered
【NL,AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE】Wait for customer pickup

2019-11-21 22:44:00

De oplossing

Ik wil het pakket graag ontvangen, desnoods in een lokaal postkantoor in de buurt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap natuurlijk ook dat u graag het pakket wilt ontvangen. Ik heb er even naar gekeken, maar helaas is het adres of het verzendlabel niet leesbaar, waardoor het niet bezorgd kan worden. Ik raad u daarom aan om contact te zoeken met de afzender. Zij kunnen via contact met hun postorganisatie een onderzoek naar dit pakket op starten, mogelijk kan het adres dan hersteld worden, zodat u uw pakket spoedig kan ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?