Klacht POSTNL: Waar is mijn pakje uit het buitenland?

JanJV

Mijn pakket is aangekomen volgens de verzender. PostNL geeft echter aan het pakket niet te kunnen vinden. De verzender zegt dat het pakket klaar is om opgehaald te worden...

Delivered
【NL,AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE】Wait for customer pickup

2019-11-21 22:44:00

Ik wil het pakket graag ontvangen, desnoods in een lokaal postkantoor in de buurt.

Ik snap natuurlijk ook dat u graag het pakket wilt ontvangen. Ik heb er even naar gekeken, maar helaas is het adres of het verzendlabel niet leesbaar, waardoor het niet bezorgd kan worden. Ik raad u daarom aan om contact te zoeken met de afzender. Zij kunnen via contact met hun postorganisatie een onderzoek naar dit pakket op starten, mogelijk kan het adres dan hersteld worden, zodat u uw pakket spoedig kan ontvangen.