Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket?????

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 541294
Gebruiker
J. Vervloet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket uit USA is al 14 dagen in Nederland en nog steeds niet bezorgd.
Heb via de telefoon een PostNl barcode nummer gekregen en er werd gezegd dat het bij de Douane ligt....echter is het pakket hiermee niet te vinden.
Nu na twee dagen weer gebeld dat de code niet werkt.
Nu ineens krijg ik te horen dat het pakket niet is te vinden en of is gescand door PostNL
Ik moet maar wachten totdat PostNL een nieuwe code aanmaakt...
Postnl kan beter betrouwbaar personeel aannemen met een achtergrond check...(incl VOG) want ook de bezorging van pakketten is een regelrecht drama....ze denken nog steeds dat ze in een Corona crisis zitten waardoor ze constant verkopen dat het hierdoor is vertraagd...

De oplossing

Graag mijn pakket bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    J. Vervloet
    Datum
    Nog steeds heb ik niet gezien en of gehoord van mijn pakket terwijl het pakket al 18 dagen in Nederland is....
    Wat is er aan de hand bij PostNL???? en waarom wordt de track and trace niet op actief gezet...of zitten ze bij PostNL nog steeds in de Corona Crisis? Sorry hoor dit kun je toch niet meer verkopen ........dit is gewoon Schandalig!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is het pakket 8 juni 2021 in Nederland aangekomen, Zodra het is gecontroleerd door de douane za het worden overgedragen aan de afdeling inklaringen en vandaaruit verder worden doorgezonden naar uw adres als er geen problemen met de inhoud zijn. Dit proces neemt tijd in beslag en daarvoor mijn oprechte excuses. Ik wil u dan ook adviseren om dit proces af te wachten. Zodra het pakket in ons bezit is kunt u de zending ook volgen met de 3S code

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Vervloet
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL gaat nu ineens uitmaken wanneer het een geschenk is en wanneer het een koopzending is en dat ze een factuur en betaalbewijs moeten zien... Te gek voor woorden dit.... Bovendien lijkt het ook te gek voor woorden dat een vliegtuig er volgens PostNL er 9 dagen over doet om vanuit new york naar Amsterdam te vliegen?? Dit is echt de laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van dit verschrikkelijke bedrijf dat PostNL heet... De duurste verzendkosten de langste wachttijd en slechtste service...neem een voorbeeld aan DHL waar alles online kan worden geregeld... SCHIJT POSTNL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen