Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket?

Unknown97

Waar blijft mijn pakket? Het is bijna 1 week geleden, dat het pakket is aangemeld. Als jullie het niet kunnen leveren binnen de afgesproken tijd wil ik de mogelijkheid hebben om mijn pakket zelf op te halen, aangezien jullie dit niet kunnen bezorgen.

Het vinden en ontvangen van mijn pakket, of het apart leggen als jullie het niet kunnen bezorgen. Kom het wel ophalen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.