Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket?

Klachtnummer
# 94588
Gebruiker
L10Juni
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In november heeft een vriendin uit China mij een pakketje gestuurd. Dit pakket is echter nog steeds niet aangekomen. Met het Chinese trackingnummer heb ik kunnen achterhalen dat het pakket in Nederland is aangekomen op 1 december 2014. Daarna is het pakket schijnbaar verdwenen. Het is niet meer te traceren en mijn vriendin en ik hebben er beiden geen enkel bericht over gehad.
Op uw site is te lezen dat de douane een 'bericht van aankomst' of een formulier opstuurt als er iets mis is met de inhoud van het pakket. Ik heb van de douane niets ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het pakket overgeleverd is aan PostNL. Ik snap dat het even kan duren voordat een pakket bezorgd wordt, maar is dit niet wat overdreven? Waar is mijn pakket gebleven?
Ik heb al meerdere keren geklaagd via uw website, maar ik krijg telkens exact hetzelfde antwoord, wat tevens geen antwoord is op mijn vraag. En ja, ik weet zeker dat het pakket geleverd had moeten worden door PostNL, en niet door een ander bedrijf.

Gewenste oplossing

Het zou mooi zijn als ik mijn pakket alsnog zou ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van de Pol,Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me heel goed voorstellen dat u en uw vriendin zich zorgen maken over dit pakket aangezien deze al in november naar u is verzonden.Tot mijn spijt kan ik in mijn systeem geen scangegevens van dit pakket vinden. Het is verstandig dat uw vriendin in China contact met de postinstantie opneemt waarmee ze dit pakket heeft verzonden om een onderzoek in te laten stellen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen