Klacht POSTNL: waar is mijn pakket?

Fritsvb

Op 2maart is er een pakket aangekomen op schiphol verder geen info meer gekregen. Diverse malen kontakt met Post NL gehad maar helpen me niet echt verder . Kan ook geen track en trace van hun krijgen??

De inklaringstijd bij de douane is ook ruim verstreken dus ik neem aan dat nu de beurt aan Postnl is of lopen ze niet zo snel ??

een duidelijk antwoord of liever het pakket !

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket vanuit het buitenland. Deze zou volgens de scans op Schiphol zijn aangekomen, echter duurt het nu al een tijd en zou u graag de zending willen ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn systeem geraadpleegd en kon daarin de zending niet traceren. Volgens de website van USPS wordt er bij de status aangegeven: ‘departed’. Dat betekent dat de zending onderweg is naar Schiphol. Het is daar nog niet binnengekomen. Ik verwacht dat het snel alsnog aankomt, maar mocht het toch te lang duren, kunt u dit het beste bij de afzender aangeven. Zij kunnen zo nodig een onderzoek laten starten via de eigen postorganisatie.

Fritsvb
De afzender raadplegen .Dit had ik al gedaan het pakket was in Schiphol! En,niet wat PostNL als antwoord geeft het is nog onderweg ?? Men geeft een verkeerde uitleg : het pakket is currently in transit to the destination :staat er woordelijk wat wil zeggen,item is routine matig onderweg naar zijn bestemming . Dus dat kan alleen maar naar mij zijn als het, op 2maart al op Schiphol aangekomen was . F v B