Mijn pakket is niet afgeleverd op het aangegeven adres
Gewenste oplossing
Bezorg het pakket a.u.b. op het opgegeven adres
Geboden oplossing
Mijn pakket nog niet terug komen voor mijn adres
Status
niet opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat het erop lijkt dat uw zending op onze afdeling Lost & Found voor pakketten terecht is gekomen. Daarom heb ik uw klacht doorgestuurd naar onze onderzoeksafdeling. De behandelend collega neemt binnen een week contact met u op voor een status update. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.