Klacht POSTNL: waar is mijn pakket ???

dave

mijn pakket zou overdag geleverd worden. tegen betaling kon dat naar de avond verplaatst worden. ik dacht dat er voor getekend moest worden dus op deze manier gedaan. ik krijg een bericht dat mijn pakket tussen 18.00 en 22.00 geleverd word. rond 18.00 krijg ik een bericht dat mijn pakket tussen 20.25 en 20.30 geleverd word. ik heb vroege dienst dus lig al op bed maar mijn vrouw is thuis. wij hebben zelfs een doorphone, wat wil zeggen is iemand aanmeld we dit meteen live op onze telefoon binnen krijgen. De hele avond is er niemand geweest. Volgende dag kijk ik op mijn telefoon dat het pakket bezorgd is ????? Waar dan post nl ??

Ik wil weten waarom er niemand geweest is en niemand aangebeld heeft en het pakket toch bezorgs is ???

dave
    Het is aardig vervelend dat er geen reactie komt. is dit de postnl van tegenwoordig.
    Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

Uit onze gegevens blijkt dat de zending 4 december 2018 is afgeleverd.

Mocht u de zending niet hebben ontvangen, neemt u dan graag contact op met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL. Deze kan eventueel contact opnemen met PostNL. Enkel de afzender kan een navraag starten bij PostNL.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

dave
NIETS !!!!!! De afzender moet een tracer op starten. postnl heeft bezorgers die liegen dat ze barst. Omdat het pakket onverzekerd is doen ze niks. net of dit iets uitmaakt. Het zogenaamde afgeleverde pakket past niet door de brievenbus, postnl wil dit niet inzien. stuur een leiding gevende langs en laat de bezorger een zelfde soort pakket maar in de bus doen. wedden dat het niet past !!!!