Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket ?

StarovaOV

Ik heb een pakket met de boeken opgestuurd nog 3 jaar geleden. Later gebeld en ik hoor van medeweker, dat de pakket bij VanDijk educatie op adres ingeleverd. Nu hoor ik van Van Dijk dat ze hebben niks ontvangen en daaroom contact opgenomen met PostNL om inleveringsbewijs te krijgen. Maar van medewerker van klantenservice hoor ik dat de barcode is onjuist. Maar dat staat op verzendbewijs, op de bon. Waar is de pakket gebleven dan ?

Ik wil graag weten, waar is de pakket die heb ik opgestuurd.

Geachte heer / mevrouw,

Helaas is het niet mogelijk om pakketten van drie jaar geleden te traceren. De gegevens over het verzendproces van pakketten blijven één jaar geregistreerd. Daarom kan ik u spijtig genoeg niet helpen met deze zending. Ik raad u aan in het vervolg eerder contact op te nemen met PostNL. Excuses voor het ongemak.

StarovaOV