Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket ?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346946
Gebruiker
StarovaOV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket met de boeken opgestuurd nog 3 jaar geleden. Later gebeld en ik hoor van medeweker, dat de pakket bij VanDijk educatie op adres ingeleverd. Nu hoor ik van Van Dijk dat ze hebben niks ontvangen en daaroom contact opgenomen met PostNL om inleveringsbewijs te krijgen. Maar van medewerker van klantenservice hoor ik dat de barcode is onjuist. Maar dat staat op verzendbewijs, op de bon. Waar is de pakket gebleven dan ?

De oplossing

Ik wil graag weten, waar is de pakket die heb ik opgestuurd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas is het niet mogelijk om pakketten van drie jaar geleden te traceren. De gegevens over het verzendproces van pakketten blijven één jaar geregistreerd. Daarom kan ik u spijtig genoeg niet helpen met deze zending. Ik raad u aan in het vervolg eerder contact op te nemen met PostNL. Excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
StarovaOV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen