Opgelost door POSTNL: Waar is mijn pakket ?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 405954
Gebruiker
hartverzakking66
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De pakket bezorger was afgelopen vrijdag 29 November weer te lui om bij mij aan te bellen. Hij kan schijnbaar ook al niet lezen want het niet thuisbericht lag bij iemand anders in de brievenbus. Nu blijkt van 2 dagen van kastje naar de muur gestuurd te zijn dat mijn pakket ineens zoek is. Niemand weet waar het gebleven is.
Constant zijn de pakket bezorgers met hun
mobiel bezig, maar hun werk doen ho maar.
Waar is nu mijn pakket ?

De oplossing

Dat mijn pakket eindelijk eens bezorgd wordt. De PostNL locatie heeft ook het pakket niet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De bezorger hoort inderdaad een kennisgeving achter te laten. Op dit moment zie ik dat er reeds door onze telefonische klantenservice een klacht voor u geregistreerd is. Tevens is de zending opgehaald bij een PostNL locatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hartverzakking66
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?