Opgelost door POSTNL: Waar is mijn pakket ?

content Opgelost
hartverzakking66

De pakket bezorger was afgelopen vrijdag 29 November weer te lui om bij mij aan te bellen. Hij kan schijnbaar ook al niet lezen want het niet thuisbericht lag bij iemand anders in de brievenbus. Nu blijkt van 2 dagen van kastje naar de muur gestuurd te zijn dat mijn pakket ineens zoek is. Niemand weet waar het gebleven is.
Constant zijn de pakket bezorgers met hun
mobiel bezig, maar hun werk doen ho maar.
Waar is nu mijn pakket ?

Dat mijn pakket eindelijk eens bezorgd wordt. De PostNL locatie heeft ook het pakket niet.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De bezorger hoort inderdaad een kennisgeving achter te laten. Op dit moment zie ik dat er reeds door onze telefonische klantenservice een klacht voor u geregistreerd is. Tevens is de zending opgehaald bij een PostNL locatie.

hartverzakking66