Klacht POSTNL: waar is mijn pakket 3SKAAG2542019 gebleven?

Klachtnummer
# 307787
Gebruiker
A.G.H. Wessel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Waar is mijn pakket 3SKAAG2542019 gebleven?

De oplossing

ik wil weten wat er nu ondernomen is bij post.nl. Na een maand mag ik toch wel weten waar het pakket is gebleven.

4 reacties

  1. Auteur
    A.G.H. Wessel
    Datum

    Ik chatte gisteren met een medewerker van Post.nl, hij was er verbaasd over dat Post.nl nog niet eens contact heeft opgenomen met DPD ( de vervoerder van Nederland naar Roemeni√ę). Hij zou de verantwoordelijke medewerker er op wijzen. Morgen loopt de onderzoektermijn af. Ik ben benieuwd of ze het morgen het weer gaan uitstellen.

  2. Auteur
    A.G.H. Wessel
    Datum
    Post.nl reageert niet eens!
  3. Auteur
    A.G.H. Wessel
    Datum
    Vanmiddag eindelijk een email: nu eerst zijn ze plan om DPD te gaan bellen. Weken heb ik moeten wachten, want ze waren "hard" er mee bezig. In de email staat niet: we hebben contact met DPD. Nee, we zijn het van plan om dat te gaan doen.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Wessel,

    Vriendelijke bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat uw zending nog niet is aangekomen in het land van bestemming. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

    Ik heb uw barcode in ons systeem opgezocht en zie dat uw onderzoek inmiddels is opgestart. Mijn collega van de onderzoeksafdeling is inmiddels in contact met onze partner DPD en zal zo snel mogelijk een update geven betreft de status van ons onderzoek. Mijn excuses dat het zo lang duurt maar ik wil u alsnog vragen het even af te wachten tot we meer informatie voor u beschikbaar hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?