Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket nu?

Klachtnummer
# 447077
Gebruiker
Wingerz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik verwacht een pakket uit China, maar met de traceer code kan ik er niet zoveel mee, waar is mijn pakket nu?

De oplossing

Duidelijk informatie geven waar mijn pakket nu is, of het bezorgd gaat worden of ophalen bij afhaal locatie.

2 reacties

  1. Auteur
    Wingerz
    Datum
    Dit is wat ik heb gevonden op traceer sites, maar daar kan ik totaal niks mee.

    -Receive item at delivery office (Country: NL)
    2020-05-13 23:18:00 [GMT+8]
    -Send item out of sorting centre (Country: NL)
    2020-05-13 23:17:00 [GMT+8]
    -Receive item at sorting centre (Country: NL)
    2020-05-13 23:16:00 [GMT+8]
    -Arrival at Destination Postal Admin (From SG/SIN to NL)
    2020-05-13 20:31:00 [GMT+8]
    Arrive at sorting center in destination country
    2020-05-13 20:31:00 [GMT+8]
    Airline arrive at destination country
    2020-05-13 20:28:00 [GMT+8]
    -Despatched to OverSeas Postal Admin (From SG/SIN to NL/HAG)
    2020-04-15 11:49:49 [GMT+8]
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verwacht pakket uit het buitenland. U wilt graag weten wat de huidige status van het pakket is. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u graag wilt weten waar dit pakket blijft. Uw pakket is op woensdag 13 mei in Nederland aangekomen en bij ons aangemeld. Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat er mogelijk problemen zijn met het lezen van het verzendlabel. Hierdoor is uw adres (nog) niet aan de barcode gekoppeld en kunt u het pakket nog niet via https://www.internationalparceltracking.com/. Aan de hand van het pakket zelf zullen de medewerkers van het depot het probleem proberen te herstellen. Mocht dat niet lukken dan moeten zij het pakket volgens procedure retour afzender sturen. Hoelang het precies zal duren om het probleem te herstellen valt niet in te schatten. Indien u eind deze week niets ontvangen heeft kunt u voor de zekerheid de afzender vragen een onderzoek in te stellen via de postorganisatie in het land van herkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?