Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket uit, Addressee not available.

Klachtnummer
# 352681
Gebruiker
LarissaN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag kreeg ik bericht van een Amerikaans pakket wat ik besteld heb. Maar er staat bij “Addressee not available - Addressee advised to pick up the item” geen idee waar nu mijn pakket is.

Zou iemand mij kunnen helpen?
Nummer is:
RRD International Logistics U.S.A
R000006084173

De oplossing

Een oplossing helpen te vinden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag wil ik dit toelichten.

    Ik kan uw pakket niet traceren in mijn systeem. Ik kan enkel pakketten met een buitenlandse code volgen wanneer de code er ongeveer zo uitziet; AB123456789CD. Mocht u nog een dergelijke code hebben dan kunt u het pakket traceren via https://www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code gewoon de buitenlandse code invullen om uw pakketten in de gaten te kunnen houden. Maar ik heb het vermoeden dat dit een pakje betreft dat in de brievenbus past. Mocht u het pakket niet spoedig ontvangen, dan adviseer ik u om dit te melden bij de afzender voor een verder oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?