Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket uit, Addressee not available.

LarissaN

Vandaag kreeg ik bericht van een Amerikaans pakket wat ik besteld heb. Maar er staat bij “Addressee not available - Addressee advised to pick up the item” geen idee waar nu mijn pakket is.

Zou iemand mij kunnen helpen?
Nummer is:
RRD International Logistics U.S.A
R000006084173

Een oplossing helpen te vinden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag wil ik dit toelichten.

Ik kan uw pakket niet traceren in mijn systeem. Ik kan enkel pakketten met een buitenlandse code volgen wanneer de code er ongeveer zo uitziet; AB123456789CD. Mocht u nog een dergelijke code hebben dan kunt u het pakket traceren via https://www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code gewoon de buitenlandse code invullen om uw pakketten in de gaten te kunnen houden. Maar ik heb het vermoeden dat dit een pakje betreft dat in de brievenbus past. Mocht u het pakket niet spoedig ontvangen, dan adviseer ik u om dit te melden bij de afzender voor een verder oplossing.