Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket uit Amerika?

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 464329
Gebruiker
Joanne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het duurt te lang voordat mijn pakket is ingeklaard, en ik weet niet waar het is!!

Gewenste oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is en zeggen wanneer het bezorgd gaat worden!!
Geboden oplossing
Niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U heeft het pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u meer informatie over de bezorging van het pakket wenst te ontvangen. Helaas kan ik u niet van dergelijke informatie voorzien, omdat uw track en trace code (nog) geen resultaat in onze systemen oplevert. Dat betekent dat wij nog geen informatie over uw pakket hebben.

    U kunt het beste contact opnemen met de afzender van het pakket. Mogelijk kan hij of zij een onderzoek laten instellen via de postorganisatie in het land van herkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen