Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket uit Amerika?

happy Niet opgelost
Joanne

Het duurt te lang voordat mijn pakket is ingeklaard, en ik weet niet waar het is!!

Uitzoeken waar mijn pakket is en zeggen wanneer het bezorgd gaat worden!!
Niets

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U heeft het pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u meer informatie over de bezorging van het pakket wenst te ontvangen. Helaas kan ik u niet van dergelijke informatie voorzien, omdat uw track en trace code (nog) geen resultaat in onze systemen oplevert. Dat betekent dat wij nog geen informatie over uw pakket hebben.

U kunt het beste contact opnemen met de afzender van het pakket. Mogelijk kan hij of zij een onderzoek laten instellen via de postorganisatie in het land van herkomst.