Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket

content Niet opgelost
wazaly

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn pakket thuis krijg het is al vanaf 13 mei en niet 23 mei zo als ik eerder had vermeld in Nederland bij track en tracé staat arive at the international hub nld

Ik zou graag willen weten wanneer ik het kan verwachten en waar mijn pakket is

Uiteraard wilt u uw zending graag zo snel mogelijk ontvangen. Helaas kan ik op deze code niks terug vinden in ons systeem. Zendingen uit het buitenland die wij volgen lijken altijd op codes als LX123456789NL. Mocht u zo'n nummer hebben dan kan u die als reactie sturen, zodat wij verder zullen kijken voor u naar deze zending.

wazaly
    13 mei Arrived at international Hub, International Hub nld EQKML8112642263YQ dat is het enige wat ik heb en EQKML8112644135YQ het gaat om 2 pakketjes het komt van Wish daar hat ik deze bestelling geplaatst dus ja verder weet ik het ook niet vond dit erg vervelend ik hoop dat u mij toch nog kan helpen

Bedankt voor uw reactie. Helaas zijn dat nog steeds geen codes die ik in mijn systeem kan volgen. Hierdoor kan ik hier helaas niet achterhalen waar deze zendingen op dit moment zijn. Mogelijk worden ze afgeleverd door een andere bezorgdienst. Anders raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie.

wazaly
Om contact op te nemen met de verkoper dat heb ik inmiddels al gedaan zit nog op andwoord te wachten. Ik wil Postnl bedanken voor de snelle reactie en de hulp die ze hebben gegeven.