Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 447830
Gebruiker
wazaly
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn pakket thuis krijg het is al vanaf 13 mei en niet 23 mei zo als ik eerder had vermeld in Nederland bij track en tracé staat arive at the international hub nld

De oplossing

Ik zou graag willen weten wanneer ik het kan verwachten en waar mijn pakket is

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard wilt u uw zending graag zo snel mogelijk ontvangen. Helaas kan ik op deze code niks terug vinden in ons systeem. Zendingen uit het buitenland die wij volgen lijken altijd op codes als LX123456789NL. Mocht u zo'n nummer hebben dan kan u die als reactie sturen, zodat wij verder zullen kijken voor u naar deze zending.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    wazaly
    Datum
    13 mei Arrived at international Hub, International Hub nld EQKML8112642263YQ dat is het enige wat ik heb en EQKML8112644135YQ het gaat om 2 pakketjes het komt van Wish daar hat ik deze bestelling geplaatst dus ja verder weet ik het ook niet vond dit erg vervelend ik hoop dat u mij toch nog kan helpen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Helaas zijn dat nog steeds geen codes die ik in mijn systeem kan volgen. Hierdoor kan ik hier helaas niet achterhalen waar deze zendingen op dit moment zijn. Mogelijk worden ze afgeleverd door een andere bezorgdienst. Anders raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wazaly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Om contact op te nemen met de verkoper dat heb ik inmiddels al gedaan zit nog op andwoord te wachten. Ik wil Postnl bedanken voor de snelle reactie en de hulp die ze hebben gegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen