Klacht POSTNL: waar is mijn pakket

Klachtnummer
# 445166
Gebruiker
eky
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje uit amerika en de bezorging werd daar gedaan door USPS. Ik vraag me af of het al aangekomen is bij postNl

De oplossing

mijn pakketje zoeken, eventueel een traceringscode die wel goed werkt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag wil ik dit toelichten.

    Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Op dit moment kan ik nog geen informatie vinden. Door de situatie rondom het corona virus kunnen internationale zendingen vertraging oplopen of kan de verwerking langer duren. Hopelijk ziet u spoedig informatie. Mocht het echt te lang duren neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen