Klacht POSTNL: waar is mijn pakket

eky

Ik heb een pakketje uit amerika en de bezorging werd daar gedaan door USPS. Ik vraag me af of het al aangekomen is bij postNl

mijn pakketje zoeken, eventueel een traceringscode die wel goed werkt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag wil ik dit toelichten.

Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Op dit moment kan ik nog geen informatie vinden. Door de situatie rondom het corona virus kunnen internationale zendingen vertraging oplopen of kan de verwerking langer duren. Hopelijk ziet u spoedig informatie. Mocht het echt te lang duren neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.