Klacht POSTNL: Waar is mijn pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458533
Gebruiker
Han
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Date Status of Shipment Country of Destination
18-06-2020 07:56 The item has been processed in the country of destination
Het pakket ligt ergens in een container bij POST.NL sinds de 18 juni.
Wanneer word het geleverd.

De oplossing

mijn pakket leveren. Het ligt nu ergens bij post.nl al voor 11 dagen .

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U wilt weten wanneer het pakket wordt geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u zich dit afvraagt. Volgens mijn gegevens is het pakket op vrijdag 26 juni in onze systemen aangemeld. Uw pakket is dus bij ons aangekondigd, maar zit nog niet fysiek in ons verwerkingsproces. Via https://www.internationalparceltracking.com/ kunt u de status van uw pakket de komende tijd in de gaten houden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Han
Datum
Uiteindelijke oplossing
NIKS , zoals gewoonlijk , ik zie andere info dan postnl blijkbaar op hun eigen tracking systeem. Of ze hebben het stiekem weer aangepast hebben ze al een keer eerder gedaan nadat ik een klacht had ingediend. Zonde van de tijd .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen