Klacht POSTNL: Waar is mijn pakketje?

HS

Waar is mijn pakketje?

Nummer: LL629026235LU
Pakketstatus: Ophalen
Land: Luxemburg -> Nederland
Bestemming:

Oorsprong:
2019-11-25 00:41, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at delivery office
2019-11-25 00:40, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item held at delivery depot
2019-11-20 21:00, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at delivery office
2019-11-20 20:59, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item held at delivery depot
2019-11-20 16:54, DEN HAAG I, Presented to customs
2019-11-20 16:53, DEN HAAG I, Arrival at inward Office of Exchange
2019-11-19 16:55, Luxembourg D LOGISTICS, Departure from outward Office of Exchange
2019-11-19 16:09, Luxembourg D LOGISTICS, Posting / Collection
2019-11-19 16:09, Luxembourg D LOGISTICS, Posting / Collection
2019-11-15 11:51, Luxembourg D LOGISTICS, Electronic Notification of Shipment Received
2019-11-15 00:00, Sending
======================================
Powered by www.17track.net

kijken waar mijn pakketje is

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het is u niet duidelijk waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u zich zorgen maakt over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Volgens mijn administratie is het pakket wel bij PostNL bekend en bevindt het pakket zich in ons sorteercentrum. Uw pakket is als schitterpakket gekenmerkt. Dat wil zeggen dat de sorteermachine het adreslabel niet goed kan lezen. De medewerkers in het sorteercentrum zullen proberen dit handmatig te herstellen. Indien dat niet lukt dient het pakket retour afzender gestuurd te worden.

Voor de zekerheid kunt u de situatie ook bij de afzender melden. Mogelijk kan deze, conform voorwaarden, een onderzoek starten bij de postorganisatie in het land van herkomst.

HS
Standaard dooddoener antwoord. alle bezorgdiensten kunnen het pakketje scannen behalve postnl, wat een waardeloos bedrijf.