Klacht POSTNL: Waar is mijn pakketje?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405409
Gebruiker
HS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waar is mijn pakketje?

Nummer: LL629026235LU
Pakketstatus: Ophalen
Land: Luxemburg -> Nederland
Bestemming:

Oorsprong:
2019-11-25 00:41, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at delivery office
2019-11-25 00:40, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item held at delivery depot
2019-11-20 21:00, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrival at delivery office
2019-11-20 20:59, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Item held at delivery depot
2019-11-20 16:54, DEN HAAG I, Presented to customs
2019-11-20 16:53, DEN HAAG I, Arrival at inward Office of Exchange
2019-11-19 16:55, Luxembourg D LOGISTICS, Departure from outward Office of Exchange
2019-11-19 16:09, Luxembourg D LOGISTICS, Posting / Collection
2019-11-19 16:09, Luxembourg D LOGISTICS, Posting / Collection
2019-11-15 11:51, Luxembourg D LOGISTICS, Electronic Notification of Shipment Received
2019-11-15 00:00, Sending
======================================
Powered by www.17track.net

De oplossing

kijken waar mijn pakketje is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het is u niet duidelijk waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is begrijpelijk dat u zich zorgen maakt over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Volgens mijn administratie is het pakket wel bij PostNL bekend en bevindt het pakket zich in ons sorteercentrum. Uw pakket is als schitterpakket gekenmerkt. Dat wil zeggen dat de sorteermachine het adreslabel niet goed kan lezen. De medewerkers in het sorteercentrum zullen proberen dit handmatig te herstellen. Indien dat niet lukt dient het pakket retour afzender gestuurd te worden.

    Voor de zekerheid kunt u de situatie ook bij de afzender melden. Mogelijk kan deze, conform voorwaarden, een onderzoek starten bij de postorganisatie in het land van herkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Standaard dooddoener antwoord. alle bezorgdiensten kunnen het pakketje scannen behalve postnl, wat een waardeloos bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen