Klacht POSTNL: Waar kan ik mijn pakket vinden?

Klachtnummer
# 194946
Gebruiker
MandyCarolina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ongeveer twee weken geleden make-up besteld bij de Amerikaanse website Colourpop. Deze is verzonden met de trackingcode LZ186950351US. De tracking was makkelijk te volgen en ging ook snel. Alleen nu staat er het volgende: Addressee not available, addressee advised to pick up the item. Er staat dat dit pakketje bij International Mail Centre Amsterdam ligt, maar dit hoop ik eigenlijk niet want dit ligt niet echt in de buurt. Maar waar zou dit pakket dan eventueel wel zijn? Ik heb namelijk bij meerdere mensen gelezen dat het gewoon bij een Primera of iets in de buurt lag, dus ik vraag me af waar mijn pakketje dan is.

De oplossing

Ik wil graag weten waar mijn pakketje is en waar ik deze kan ophalen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hak,

    Graag help ik u met uw klacht. Uit uw bericht begrijp ik dat u op uw zending uit de Verenigde Staten zat te wachten.

    Deze zending is bij u op uw huisadres aangeboden en daarna naar de afhaallocatie gegaan in uw buurt, waar u het de dag daarop heeft opgehaald.

    Hiermee kunnen we hopelijk de klacht op deze website sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Anne
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?