Klacht POSTNL: WAAR ZIJN MIJN PAKKETTEN.

TRACEERBAAR MAKEN PAKKETTEN

WAAR ZIJN MIJN PAKKETTEN.
Pakketten na bijna een week nog niet traceerbaar, WAAROM IS HET NIET MOGELIJK om een app te maken, als pakketten in ontvangst zijn genomen door PostNL chauffeur bij Bruna/Readshop/Postkantoor. Nu is het gissen waar is mijn pakket, Ze kunnen wel elke keer de site verbouwen en een ander kleurtje geven, maar geen extra handeling inbouwen tussen afhaalpunt en sorteercentrum.

OPlossen, verzend dagelijks post, Helaas geen duidelijke traceerbare systeem om je pakket te volgen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de statusinformatie in de app. Er zou niet worden aangegeven wanneer de zending tussen het afhaalpunt en het sorteercentrum. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb het een en ander nagekeken en doorgaans worden er wel scans weergegeven wanneer de zending wordt ingenomen. Maar door de drukte momenteel, kan de verwerking van de pakketten wat langer duren dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses daarvoor. Volgens mijn gegevens zijn alle pakketten inmiddels afgeleverd.

TRACEERBAAR MAKEN PAKKETTEN
GAAT MIJ OM DAT DE PAKKETTEN TRACEERBAAR ZIJN BIJ AFHALEN BIJ SERVICE PUNT, 4 a 5 dagen niet traceerbaar voor KLANT EN VERKOPER, DIT MOET TRANSPARANTER WORDEN, Als Post.NL dit op pakt dat pakket gelijk in behandeling is bij INNAME PAKKET, zullen er veel minder klachten binnen komen, omdat ze dan weten dat hun pakket in behandeling is genomen, IK ZOU ZEGGEN DOE HIER WAT MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pakketten zijn netjes afgeleverd na 4/5 dagen.