Klacht POSTNL: Waar zijn onze pakketten?

# 371964
marijke15

pakketten schijnen steeds bezorgd te zijn maar niet bij ons (bedrijf waar iemand gewoon is) en ook geen briefje. Er is een nieuwe bezorgen sinds een week of twee en die gooit gewoon ergens onze pakketten neer. Normaal komt iedere dag de postbode maar met deze nieuwe is het dus een drama.

Pakket bij ons binnen bezorgen aub. Bezorger heel duidelijk aanspreken en zeggen dat hij gewoon naar ons moet komen. Ik heb hem zelf opgezocht door rondjes te rijden in de wijk en gezegd:
Door het hek en dan naar rechts, helemaal naar achter.
Hangt ook een spandoek met onze gegevens, zo moeilijk is het niet.

Ik vind het heel kwalijk dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat het pakket inmiddels terecht is. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket en heeft de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen. Ik heb wel een klacht voor u aangemaakt, omdat u aangeeft dat de chauffeur al meerdere malen uw adres niet heeft kunnen vinden. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit zal worden besproken met de betreffende chauffeur om dit zo snel mogelijk te verbeteren.