Klacht POSTNL: Waar zijn onze pakketten?

Klachtnummer
# 371964
Gebruiker
marijke15
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakketten schijnen steeds bezorgd te zijn maar niet bij ons (bedrijf waar iemand gewoon is) en ook geen briefje. Er is een nieuwe bezorgen sinds een week of twee en die gooit gewoon ergens onze pakketten neer. Normaal komt iedere dag de postbode maar met deze nieuwe is het dus een drama.

De oplossing

Pakket bij ons binnen bezorgen aub. Bezorger heel duidelijk aanspreken en zeggen dat hij gewoon naar ons moet komen. Ik heb hem zelf opgezocht door rondjes te rijden in de wijk en gezegd:
Door het hek en dan naar rechts, helemaal naar achter.
Hangt ook een spandoek met onze gegevens, zo moeilijk is het niet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het heel kwalijk dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat het pakket inmiddels terecht is. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket en heeft de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen. Ik heb wel een klacht voor u aangemaakt, omdat u aangeeft dat de chauffeur al meerdere malen uw adres niet heeft kunnen vinden. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit zal worden besproken met de betreffende chauffeur om dit zo snel mogelijk te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen