Klacht POSTNL: waar zijnnmijn spullen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347102
Gebruiker
aadb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

verstuurd diverse poststukken waaronder 2 dozen en 1 brief
adres antwoordnummer 704 7400vb deventer er is een fout gemaakt 704 moet 706 zijn spullen zijn nooit afgeleverd nog terug gekomen

De oplossing

uitzoeken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    In uw e-mail geeft u aan dat een door u verzonden poststuk niet door de geadresseerde is ontvangen. Allereerst kan ik mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat het door u verzonden poststuk nog niet is aangekomen. Ik bied u hiervoor dan ook mijn excuses aan.

    Helaas kan ik u niet vertellen waar uw zending is gebleven, omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verstuurd. Wel heb ik de reden van het niet aankomen van het poststuk achterhaald. Het adres van de geadresseerde is namelijk niet juist. In plaats van antwoordnummer 706, heeft u de zending verstuurd naar antwoordnummer 704. Hierdoor is het onduidelijk waar het poststuk bezorgd moest worden.

    Het advies dat ik u kan meegeven is om af te wachten of uw post alsnog aankomt of terug wordt gestuurd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aadb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?