Klacht POSTNL: waar zijnnmijn spullen

aadb

verstuurd diverse poststukken waaronder 2 dozen en 1 brief
adres antwoordnummer 704 7400vb deventer er is een fout gemaakt 704 moet 706 zijn spullen zijn nooit afgeleverd nog terug gekomen

uitzoeken

Bedankt voor uw reactie.

In uw e-mail geeft u aan dat een door u verzonden poststuk niet door de geadresseerde is ontvangen. Allereerst kan ik mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat het door u verzonden poststuk nog niet is aangekomen. Ik bied u hiervoor dan ook mijn excuses aan.

Helaas kan ik u niet vertellen waar uw zending is gebleven, omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verstuurd. Wel heb ik de reden van het niet aankomen van het poststuk achterhaald. Het adres van de geadresseerde is namelijk niet juist. In plaats van antwoordnummer 706, heeft u de zending verstuurd naar antwoordnummer 704. Hierdoor is het onduidelijk waar het poststuk bezorgd moest worden.

Het advies dat ik u kan meegeven is om af te wachten of uw post alsnog aankomt of terug wordt gestuurd.

aadb