Klacht POSTNL: Waardeloos!!!!!!!!!!!!!!! en dan ook nog met die dure postzegels!!

# 412033
Gerrie

Waar blijft al die Kerstpost die op Maandag 16 December al is gepost, en tot op de dag van vandaag 26 December nog steeds niet is aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel snellere bezorging.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw kerstpost niet goed is verlopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat briefpost niet te traceren is in ons proces kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er met uw poststukken is gebeurd. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Bent u de afzender van deze poststukken of gaat het om kerstkaarten die u zou moeten ontvangen?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Indien u de afzender bent verneem ik graag hoeveel kaarten er in totaal zijn verstuurd, hoeveel er niet zijn aangekomen en via welke PostNL locatie of oranje brievenbus u de kaarten heeft verstuurd. U kunt de locatie eventueel opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer
    - Indien u de geadresseerde bent dan hoor ik graag van welke afzenders u deze poststukken had moeten ontvangen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat briefpost verder niet te traceren is in ons proces is het tot mijn spijt niet mogelijk te achterhalen wat er precies misgegaan is. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de afdeling die gaat over de postsortering en -bezorging op uw adres. Hier wordt de melding besproken met de betrokken medewerkers en zal er extra aandacht worden besteed aan de postbezorging. Ook zullen we onderzoeken of er in het betreffende postcodegebied meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbetering doorvoeren waar nodig. Omdat dit intern wordt opgepakt zult u hier zelf geen bericht meer over krijgen. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die uw moeder en u van deze situatie heeft ondervonden.