Klacht POSTNL: waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532599
Gebruiker
MB107
Datum
1 reactie

Details

Klacht

wacht al vanaf 7 april op pakket van post.nl
Geen enkele medewerker van post nl is bereid je te helpen om te kijken waar het pakket zich bevind.

Gewenste oplossing

pakket opsporen en dan haal ik het zelf wel op
Geboden oplossing
de klantenservice doet helemaal niks voor de klanten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Momenteel is het drukker dan normaal waardoor pakketten langer onderweg zijn dan u van ons gewend bent. Ik kan mij voorstellen dat dat vervelend kan zijn en daarvoor mijn welgemeende excuses. Volgens mijn informatie is het pakket inmiddels geleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen