Klacht POSTNL: Waardeloos bedrijf

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 367488
Gebruiker
Raymond Bijster
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postnl zou geen pakketje brengen tussen 11.45 - 13.45 uur het is nu 16:15 uur en nog geen pakketje te zien dit is bepaald geen service en zal ze dan ook nooit aan bevelen bij fam en anderen.

De oplossing

Op tijd komen niets meer niets minder.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het tijdvak was al verstreken en u had nog geen pakket ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Helaas kan ik dit niet herstellen. Op het internet wordt altijd een verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Uiteraard streven wij er naar om de geplande tijdsindicatie te behalen. In de meeste gevallen is dat ook zo, maar helaas kan zich een situatie voordoen waardoor dit niet mogelijk is.

    De bezorger is onder anderen afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketten en de planning. Wij registreren daarnaast ook alle routes. Het distributiecentrum krijgt een melding wanneer de bezorger vervroegd of verlaat is, zodat er controle is op het feit dat de bezorgers op schema rijden. Op deze manier proberen wij de dienstverlening te blijven verbeteren en een dergelijke situatie te voorkomen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

    Volgens mijn informatie heeft u de zending op 24 mei niet meer in ontvangst kunnen nemen, maar is het alsnog op 25 mei bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raymond Bijster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket kwam 2 dagen later dan afgesproken door PostNL, maar de klacht bestaat nog steeds.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen