Klacht POSTNL: Waardeloos bedrijf

sad Niet opgelost
Raymond Bijster

Postnl zou geen pakketje brengen tussen 11.45 - 13.45 uur het is nu 16:15 uur en nog geen pakketje te zien dit is bepaald geen service en zal ze dan ook nooit aan bevelen bij fam en anderen.

Op tijd komen niets meer niets minder.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het tijdvak was al verstreken en u had nog geen pakket ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Helaas kan ik dit niet herstellen. Op het internet wordt altijd een verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Uiteraard streven wij er naar om de geplande tijdsindicatie te behalen. In de meeste gevallen is dat ook zo, maar helaas kan zich een situatie voordoen waardoor dit niet mogelijk is.

De bezorger is onder anderen afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketten en de planning. Wij registreren daarnaast ook alle routes. Het distributiecentrum krijgt een melding wanneer de bezorger vervroegd of verlaat is, zodat er controle is op het feit dat de bezorgers op schema rijden. Op deze manier proberen wij de dienstverlening te blijven verbeteren en een dergelijke situatie te voorkomen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

Volgens mijn informatie heeft u de zending op 24 mei niet meer in ontvangst kunnen nemen, maar is het alsnog op 25 mei bezorgd.

Raymond Bijster
Het pakket kwam 2 dagen later dan afgesproken door PostNL, maar de klacht bestaat nog steeds.