Klacht POSTNL: waardeloos service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384084
Gebruiker
bianca76
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 27-7 brievenbus pakket verstuurd met een track en trace ,nog niet aangekomen en klacht ingediend ,krijg ik een mail dat zij niet verantwoordelijk zijn en dat er niets vergoed word waarom heb ik dan een track en trace ik heb het wel degelijk bij post.nl aangeboden!!Ik wil dat de inhoud vergoedt word aan de afzender ,want ik moet nu betalen .
Als je wilt bellen hang je rond de 13 min in de wacht en nog krijg je geen bevredigend antwoord

De oplossing

dat er goed gezocht gaat worden en dat er anders het bedrag aan de klant ,mijn afzender word vergoedt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos en teleurgesteld over bent en begrijp dat u een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw Track & Trace-code en gegevens zie ik dat er inderdaad reeds een onderzoek uitgevoerd is naar uw zending. Tijdens een onderzoek wordt navraag gedaan bij diverse afdelingen om te onderzoeken of het pakket elders is opgedoken. Het spijt me dat dit onderzoek geen positief resultaat heeft opgeleverd, ik heb echter geen mogelijkheid om de uitkomst van het onderzoek te veranderen of hierin verdere actie te ondernemen. Omdat het pakket verstuurd is zonder een verzekering tegen vermissing of schade is een vergoeding van de inhoud vanuit PostNL volgens onze Algemene Voorwaarden uitgesloten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bianca76
Datum
Uiteindelijke oplossing Niets ,maar ik heb de track en trace dus leg ik de verantwoording volledig bij post.nl.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry