Klacht POSTNL: Waardeloos

Enea

Ik wacht al sinds vrijdag op mijn pakket die nog altijd in de soorteercentrum ligt

Laten weten wanneer mijn pakket aankomt!

Geachte meneer/ mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht . Ik vind het erg vervelend dat u de zending niet hebt ontvangen. Naar aanleiding van uw melding heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt. Daarom laat ik u in dit bericht weten wat het antwoord is.

Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat de status is van uw zending. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.