Ik wacht al sinds vrijdag op mijn pakket die nog altijd in de soorteercentrum ligt
Gewenste oplossing
Laten weten wanneer mijn pakket aankomt!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte meneer/ mevrouw,
Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht . Ik vind het erg vervelend dat u de zending niet hebt ontvangen. Naar aanleiding van uw melding heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt. Daarom laat ik u in dit bericht weten wat het antwoord is.
Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat de status is van uw zending. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.