Klacht POSTNL: Waardeloze bezorgen met ontzettend veel haast om thuis te komen!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 644547
Gebruiker
Dakota150
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We wonen in een appartementencomplex. Vanavond gaat de bel, ik loop naar intercom en zie de bezorger in beeld weglopen naar zijn bus. Je krijgt geen tijd om open te doen!!! Dit is al de zoveelste keer en dan een mail ontvangen" we hebben je gemist"!!! Wat een rot bedrijf zeg!!

Gewenste oplossing

PostNL moet zijn bezorgers beter in de gaten houden en zo nodig ontslaan! Dit is echt buiten proporties.
Geboden oplossing
Antwoord komt niet betrouwbaar over! Het zou naar desbetreffende afdeling gedaan worden. Maar een ding is zeker, ik blijf niet meer thuis voor pakketjes.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur u niet de tijd heeft gegeven om te reageren op de intercom of open te doen en meteen weer naar de bus is gelopen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die gaat dit bespreken met de betrokken chauffeur en zal passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen