Klacht POSTNL: Waardeloze bezorging

Jenn_Boosky

Het pakket zou vandaag (24-08-2016) tussen 11.00 en 13.00 uur worden bezorgd. na 13.00 uur kwam er bericht dat de chauffeur door omstandigheden later zou komen.
Na een tijd heb ik contact opgenomen met de klantenservice echter werd ik daar keer op keer afgewimpeld met een u moet maar afwachten. Er word tot 21.30 bezorgd uw pakket komt vandaag nog wel aan.
Rond half 8 heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice en toen werd me verteld dat ze chauffeur gebeld zou worden en dat ik voor 20.00 het pakketje binnen zou moeten hebben.
Iets voor 8 heb ik nog een keer contact gehad met de klantenservice en toen werd me gezegd dat de chauffeur langs geweest zou zijn en dat er niemand thuis zou zijn geweest,
Hoe kan het dat de chauffeur dit kan beoordelen zonder ook maar aan de deur te zijn geweest, aan de telefoon werd me verteld dat ik een papier gekregen zou moeten hebben ook dat heb ik nooit gezien.
Dit lijkt me geen goede gang van zaken?
hoor hier graag meer van

Voor 10.00 morgenochtend pakket ontvangen

Geachte heer/mevrouw König,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet correct is uitgevoerd. Mijn excuses hiervoor.

Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht:

- Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S).

Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen.

PostNL