Klacht POSTNL: Waardeloze bezorging

Klachtnummer
# 416818
Gebruiker
R. Beerman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

kerstkaart door mijn dochter verstuurd 1 1/2 week voor kerst 13 januari pas ontvangen. Post van Purmerend naar Amsterdam

De oplossing

kerstzegel aan mijn dochter vergoeden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de kerstkaart van uw dochter pas op 13 januari bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor de vertraging.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?