Klacht POSTNL: Waardeloze informatie..

Wim

Mijn pakket zou vandaag tussen 12.00 en 15.30 afgeverd worden, aflevertijd wordt bijgesteld en verlaat....maar zou iig 15.35 uiterlijk afgeleverd worden...om 16.00 verandert de status in.."Pakket afleveren niet gelukt"...snipperdag naar de ***en geen pakket. Ik wil van postnl weten wat er niet gelukt is ...

Ik wil weten waarom ik een hele middag voor niets heb zitten wachten, wat de reden is van de mislukte aflevering...Ik was nota bene gewoon thuis

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat u tevergeefs thuis bent gebleven om uw pakket in ontvangst te kunnen nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De scan die uw pakket gekregen heeft is een algemene scan. Ik kan hieruit niet afleiden waarom het niet lukte uw pakket te bezorgen. Uiteraard is het kwalijk dat de bezorging op deze manier verlopen is. Daarom kan ik een klacht voor u doorgeven.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of u wel of geen ‘niet thuis’-kaartje in de brievenbus ontvangen heeft.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.