Klacht POSTNL: Waardeloze informatie..

Klachtnummer
# 405350
Gebruiker
Wim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket zou vandaag tussen 12.00 en 15.30 afgeverd worden, aflevertijd wordt bijgesteld en verlaat....maar zou iig 15.35 uiterlijk afgeleverd worden...om 16.00 verandert de status in.."Pakket afleveren niet gelukt"...snipperdag naar de ***en geen pakket. Ik wil van postnl weten wat er niet gelukt is ...

Gewenste oplossing

Ik wil weten waarom ik een hele middag voor niets heb zitten wachten, wat de reden is van de mislukte aflevering...Ik was nota bene gewoon thuis

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat u tevergeefs thuis bent gebleven om uw pakket in ontvangst te kunnen nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De scan die uw pakket gekregen heeft is een algemene scan. Ik kan hieruit niet afleiden waarom het niet lukte uw pakket te bezorgen. Uiteraard is het kwalijk dat de bezorging op deze manier verlopen is. Daarom kan ik een klacht voor u doorgeven.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of u wel of geen ‘niet thuis’-kaartje in de brievenbus ontvangen heeft.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen