Opgelost door POSTNL: waardeloze klantenservice

content Opgelost
Musicmaker

Pakket is zoekgeraakt sinds verzending (een pakket t.w.v. € 250, betaald door de geadresseerde) op 6 november. Na ingewikkelde contactpoging met klantenservice is er een onderzoek opgestart op 23 november maar wordt er daarna geen contact met mij opgenomen. Talloze malen langdurig in de wacht en dan medewerkers aan de telefoon die niets anders kunnen dan toezeggen dat er contact wordt opgenomen. Uiteindelijk bleek na wederom telefoongesprekken met "klantenservice" en aansluitend een een mail op 8 december dat op 5 december mijn pakket naar lost &found zou zijn gestuurd. Zodra daar aangekomen zou er telefonisch contact worden opgenomen over hoe nu verder met de zending.
Vandaag weer gebeld met klantenservice maar die kon mij uiteraard niet meer vertellen dan ik al weet.
Ik voel me volstrekt niet gehoord. Als klant met een klacht voel ik me in de kou staan, aan het lijntje gehouden en machteloos.

Ik zou het waarderen als ik zsm contact krijg met een persoon die mij met het pakket voor zich kan vertellen wat we nu gaan doen om dit probleem op te lossen en niet toezeggingen dat anderen contact op gaan nemen.

Ik snap inderdaad dat dit niet een fijne situatie is. Ik ben even voor u in ons systeem ingedoken en zie dat er gister een melding is gemaakt dat de zending van onze Lost and Found afdeling door is gestuurd naar de geadresseerde. Daar zou het dan ook binnen enkele werkdagen aan moeten komen. In ieder geval nog mijn excuus voor het ongemak dat het zo lang heeft geduurd.

Musicmaker
Het pakket is ineens wel aangetroffen maar omdat het niet zou zijn afgehaald naar afdeling lost & found gestuurd. Daarna is er contact opgenomen met mij over waar de zending naartoe gestuurd moest worden. Dat is inmiddels gebeurd. Wat me het meest heeft gestoord is de onmogelijkheid om snel een persoon aan de telefoon te krijgen. Ik denk dat ik 2 uur verspild heb met bellen/wachten. Waarom het pakket niet zou zijn afgehaald is mij een raadsel. De ontvanger heeft constant contact gezocht met het postbuspunt maar dar komen we toch niet meer uit. In elk geval is de zending 6 weken na het versturen op de plaats van bestemming aangekomen.