Opgelost door POSTNL: Waardeloze pakketdienst en beloften

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 387190
Gebruiker
Vincvega
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waardeloze pakketdienst. Ipv volgende dag leveren zoals aangegeven wordt nu 4 dagen later. Dag kado voor verjaardag zoontje.

De oplossing

Pakket optijd leveren voor verjaardag zoontje aanstaande zaterdag 31 augustus

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Ik begrijp dat de bezorging van uw pakket vertraging opgelopen heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Er bestaat altijd een kleine kans dat er vertraging ontstaat. Uiteraard doen wij ons best om dit te voorkomen, maar dat lukt niet altijd. Volgens mijn administratie is het pakket op 31 augustus alsnog bij u afgeleverd. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van uw zoon en excuses voor de ontstane vertraging.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vincvega
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?