Klacht POSTNL: Waardeloze service en klantenservice!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 664265
Gebruiker
Melvin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De laatste tijd is het kommer en kwel bij de PostNL. Pakketjes worden niet eens aangeboden aan de deur, niet bij de buren afgeleverd, bij het verkeerde postnl punt gebracht en tot overmaat van ramp zwaar beschadigd (en kan dus weer terug). Daarnaast laatst bij een ander afhaalpunt een pakketje meegekregen wat al 2 maanden als 'vermist' staat aangemerkt. Klantenservice volledig onbereikbaar zowel telefonisch als via de chat. Er wordt gewoon niet gereageerd!

Gewenste oplossing

Andere bezorger en de belofte dat ze gewoon hun werk gaan doen.
Geboden oplossing
Wel gereageerd, maar onduidelijk of ze het probleem écht gaan oplossen. Wordt doorverwezen naar de webwinkel die feitelijk ook slachtoffer is van de fouten van postnl
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan en u onze klantenservice niet heeft kunnen bereiken. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de pakketbezorging de laatste tijd niet correct verloopt en er een pakket beschadigd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik heb een klacht voor u gerapporteerd. Dit is een interne melding en u zal hier geen verder bericht over ontvangen. Voor wat betreft de schade adviseer ik u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. Ik hoop dat u spoedig zal merken dat de bezorging weer correct verloopt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen