Klacht POSTNL: Waardeloze service verbetert het image bepaald niet van PostNL

Leen

Via PostNL een pakket verstuurd op 2 december, pakket is nooit aangekomen! Op de site van PostNL via barcode de status nagekeken: pakket nog niet verwerkt!! Nu al 5 keer gebeld met PostNL , en in het begin nogwel terug gebeld: we checken de route van het pakket!, nog even wachten meneer! 3 en een halve week inmiddels! Pakket is dus gewoon gepikt, maar nu ze voor de schade moeten opdraaien bellen ze niet meer terug. En verder dan de telefoniste met de standaard antwoorden kom je niet! Net zo'n waardeloos bedrijf geworden als de telefoon en energiebedrijven, had misschien toch beter aan de Belgen kunnen worden verkocht. Maar ja de voorzitster van de raad van bestuur kreeg geen 3 miljoen bonus bij de verkoop, volgens de krant! Geen vaste medewerkers meer, ZZP'ers die ze slecht betalen en een graaiende top: zie de verloedering van een Nederlands bedrijf.
En de klant, de klant die is de klos!!

Mijn kosten betalen voor het verloren pakket: 150,-- waarde, 13,25 verzendkosten plus mijn belkostenwijzer, inmiddels ongeveer 5,--

Geachte heer, mevrouw Rademaker,

Erg spijtig te vernemen dat er nog steeds geen duidelijkheid is over uw pakket welke u op 2 december had verzonden. Uiteraard excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Ik kijk graag voor u na hoe het ervoor staat. Heeft u voor mij dan de 3S code van het pakketje? Hopelijk kan ik u dan meer duidelijkheid geven.

Graag hoor van u.

Irene
    PostNL
    Beste Irene,
    Je bent nu nummer 8 die voor mij het gaat nakijken, of het pakket nog ergens getraceerd kan worden aan de hand van mijn 3S code. Maar al mijn gegevens staan bij jullie in de computer, ook het aantal malen dat ik gebeld heb en wie mij gebeld heeft. We zijn nu een maand verder dus opnieuw gaan kijken heeft niet zoveel zin.
    Ik wil heel simpel iemand die mij mijn pakket gaat vergoeden plus mijn verzendkosten en mijn telefoonkosten: 168,25 euro
    Mijn 3S code is: 3SBSIS740201374
    Ik hoop alleen dat ik weer niet 6 werkdagen moet wachten!
    Mvg LN Rademaker
    Geachte heer, mevrouw Rademaker,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan me heel goed voorstellen dat u graag wilt weten wat er met uw pakket is gebeurd.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er inmiddels al een onderzoek loopt naar uw pakket. Ik heb even met deze afdeling gebeld en gevraagd naar de stand van zaken. Er is op 15 december contact met u opgenomen en aangegeven dat ze een uitgebreider onderzoek hebben opgestart en dat ze u zo spoedig mogelijk zullen informeren. Dit kan soms echter tijd in beslag nemen om dit goed uit te zoeken en navraag te doen bij verschillende afdelingen of trajecten waar het pakket langs gaat. Ik moet u echt vragen om dit af te wachten. Zodra het onderzoek is afgerond zal er contact met u worden opgenomen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Beste Annet,
    Dat afwachten wordt nu juist het probleem. Op uw site staat dat zo'n onderzoek 6 werkdagen duurt: we zitten nu op 4 weken!!!!
    Mvg.LN Rademaker
    Geachte heer, mevrouw Rademaker,

Dit is inderdaad normaal gesproken de termijn, maar als het pakket binnen deze termijn nog niet is gevonden dan ontvangt u een update en start men een uitgebreider onderzoek dat meer tijd in beslag kan nemen.

Annet