Klacht POSTNL: waardeloze service

k.j

al de zoveelste keer dat ik zit te wachten op een pakket en dan krijg je aan het einde van de dag een mailtje dat de bezorging verplaatst in naar een volgende dag vanwege vertraging terwijl het al 2 dagen in het sorteercentrum is..
dit is al de 3e of 4e keer dat ik dit mee maak en telefonisch contact opgenomen maar daar kom je ook niet verder als alleen ja snap ik en sorry
normaal vind ik het niet erg om te wachten maar nu heb ik iets nodig voor een verjaardag en is het er dus niet! waardeloos postnl

ik wil dat er door gegeven word dat ik mijn pakket voor morgenvroeg 11 uur binnen wil hebben omdat ik er anders niks meer aan heb en het weer terug kan sturen wat me ook nog eens verzendkosten gaat kosten door een fout van postnl

Volgens mijn gegevens hebben wij uw zending op 29 mei in de avond ontvangen van de afzender. Helaas is er toen vertraging opgelopen in ons sorteercentrum, waaredoor wij uw pakket uiteindelijk pas op 1 juni bij u konden bezorgen. Uiteraard doen wij onze uiterste best om alle pakketten binnen 24 uur te bezorgen. Helaas is dat niet altijd mogelijk door bijvoorbeeld een vertraging in de distributie. Houd er dan ook rekening mee dat wij 5 werkdagen over uw bezorging mogen doen.

k.j
niets