Klacht POSTNL: Waardeloze service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444615
Gebruiker
Jay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De status van mijn pakket is in de track en trace nooit aangepast. Het pakket is om die reden teruggestuurd naar de afzender. Navraag bij Postnl leert dat de bezorger het pakket nooit in het systeem heeft ingevoerd. Hierdoor heb ik geen bericht gehad dat mijn pakket klaar lag. De telefonische klantenservice raadt mij af om een klacht in te dienen omdat ze toch geen terugkoppeling geven. Daarnaast kunnen ze niets voor mij doen. Ze geven toe dat zij de fout in zijn gegaan en dat ik betaald heb voor een niet geleverde service, maar daar blijft het bij. Ik mag zelf achter het pakket aan en dan een tweede keer betalen voor de bezorgkosten.

De oplossing

Ik heb betaald voor een service (bezorgkosten). Die service is door postnl niet geleverd. Dus ik wil ofwel dat de service alsnog geleverd wordt of mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat dit niet een fijne situatie is. In dit geval is het inderdaad een fout geweest vanuit ons dat u niet wist waar de zending was, waardoor deze retour is gegaan. Een vergoeding van kosten zal alleen altijd via de afzender lopen, aangezien zij ons direct hebben betaald voor de verzending en daarin onze opdrachtgever zijn. U heeft in dit geval een overeenkomst met de afzender. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender, zij kunnen dan contact met ons opnemen om een aanvraag te doen om de verzendkosten retour te krijgen. Dan kunnen zij de zending opnieuw naar u opsturen zonder extra kosten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jay
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?