Klacht POSTNL: Waardeloze service
Details
De klacht
De status van mijn pakket is in de track en trace nooit aangepast. Het pakket is om die reden teruggestuurd naar de afzender. Navraag bij Postnl leert dat de bezorger het pakket nooit in het systeem heeft ingevoerd. Hierdoor heb ik geen bericht gehad dat mijn pakket klaar lag. De telefonische klantenservice raadt mij af om een klacht in te dienen omdat ze toch geen terugkoppeling geven. Daarnaast kunnen ze niets voor mij doen. Ze geven toe dat zij de fout in zijn gegaan en dat ik betaald heb voor een niet geleverde service, maar daar blijft het bij. Ik mag zelf achter het pakket aan en dan een tweede keer betalen voor de bezorgkosten.De oplossing
Ik heb betaald voor een service (bezorgkosten). Die service is door postnl niet geleverd. Dus ik wil ofwel dat de service alsnog geleverd wordt of mijn geld terug.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.