Klacht POSTNL: Waardeloze track & trace en een verschrikkelijk arrogante klantenservice

Hanski

Mijn pakket zou volgens track & trace vandaag tussen 16.30u en 18.30u. daar hou je dan rekening mee... ik ben tijdig thuis, maar wat blijkt, ze zijn om 15.28u al geweest.... meteen bel ik op, ze vragen mijn 3s code en zien dat ik de waarheid spreek, maar kunnen vervolgens niets doen?? de chauffeur kunnen ze zogenaamd niet bereiken en ze vertikken het om te zeggen in welk gebied hij zijn route heeft zodat je het zelf nog kan halen... ik kon zelfs geen klacht indienen..?... als je met ze wil chatten moet je ook veel geduld hebben en er komt geen enkele oplossing of tegemoetkoming..ze sluiten zelfs botweg de chat af... wil je een vroege afhaal dienst de dag er na. moet je € 1,95 ij betalen (omdat hun zich niet aan hun afspraak houden) maar ok, dan maar betalen.... blijkt het niet te kunnen in deze omgeving... pas vanaf 15.00u.. wat een service... waardeloos

Hun systeem aanpassen zodat de klanten eerlijk op de hoogte gehouden worden en niet voor niets zitten te wachten... of hun track & trace in de prullenbak... want op deze manier heb je er toch niets aan

Geachte heer/mevrouw Kiggen,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger te vroeg bij u langs is geweest, waardoor u het pakket niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Daarnaast geeft u aan een negatieve ervaring te hebben gehad met onze klantenservice. Ik begrijp dat dit teleurstellend kan zijn, ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor deze situatie.

Het tijdvak is een indicatie die gebaseerd wordt op eerdere leveringen op uw adres. Door omstandigheden kan het voorkomen dat de bezorger vroeger of later is dan aangegeven, u kunt dan denken aan wijzigingen in de route van de bezorger, de hoeveelheid te bezorgen pakketten, etc. Omdat wij niet in direct contact met de bezorgers staan, kunnen wij hen niet rechtstreeks benaderen wanneer een eerste bezorgpoging niet geslaagd is. Als het te vaak voorkomt dat de bezorger vroeger of later is dan aangegeven in het tijdvak, dan zal dit tijdvak automatisch aangepast worden.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

René