Klacht POSTNL: Waarderloze POSTNL !!!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 313897
Gebruiker
MGS179
Datum
7 reacties

Details

De klacht


De pakketten worden niet eens voor de deur bezorgt, ik woon op een appartementen complex (ben mindervalide) er word aangebeld en gevraagd of ik maar even naar beneden kan komen voor het pakket.... ik antwoordde nee dat kan ik niet...zij antwoordde..dan gaat er een briefje in de brievenbus.
En moet ik dus het pakketje na het weekend ophalen bij een postkantoortje....
Het moet toch allemaal niet veel gekker worden bij PostNL !!!!!! nou ook dat kan hoor, voorval vorige week ook bij mij maar nu wel aan de voordeur. Staat een mevrouw in Witte Boerka met een doosje aan de deur, en ook nog geen woord Nederlands kunnen praten de pakketjes af te leveren. Nou toen ik nog gezond was en diverse mensen in dienst had om pakketjes voor die PostNl te bezorgen waren we verplicht die bedrijfskleding te dragen en netjes de pakketten af te leveren. anders kon je oprotten als je daar niet aan voldeed.

De oplossing

lever die verdomde pakketten gewoon aan de deur af, daar word toch ook voor betaald en niet om je pakketje in een vergeten hoekje zelf te moeten ophalen.

7 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smit,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorging bij u niet gaat zoals het hoort, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat de pakketbezorger de pakketjes niet bij u bij de deur aflevert, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik maak hier graag een melding van zodat dit kan worden besproken met de bezorger, mag ik hiervoor nog de 3S-code van u.

    Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    PostNL
  2. Auteur
    MGS179
    Datum
    3SLOCA07784483
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Smit,

    Hartelijk dank voor uw reactie en het doorsturen van de code. Graag geef ik u een toelichting.

    Op basis van de door u meegestuurde code zie ik dat het hierbij gaat om de bezorging van een brievenbuspakket, oorspronkelijk verzonden zonder Track&Trace. Onze postbezorgers, in tegenstelling tot pakketbezorgers, zijn niet verplicht om naar boven te gaan om pakjes af te geven als een zending niet in de brievenbus past, de geadresseerde dient in zo’n geval naar beneden te komen om het pakje in ontvangst te nemen. In flats en appartementencomplexen waar wel een intercom maar geen lift aanwezig is, kan de geadresseerde verzocht worden om deze poststukken beneden in ontvangst te nemen. Lukt het niet om de zending af te leveren dan laat de bezorger een kennisgeving achter. Hierop wordt aangegeven of de zending bij uw buren is afgeleverd of kunt afhalen van de afhaallocatie.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    MGS179
    Datum
    Het maakt niet uit, ze vinden altijd wel een reden om alles goed te praten...en over mijn andere klacht hoor je ze niet...pakketjes afgeven in witte boerka....en ook nog geen of heel slecht NL praten...jammer dat zo'n mooi bedrijf langzaan naar de KL..T... gaat !!!!
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smit,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Heeft u van het andere pakket de 3S-code nog? Zo ja, zou u die als reactie op dit bericht mee willen sturen? Is dit pakket verder wel op de juiste wijze bij uw voordeur aangeboden?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    MGS179
    Datum

    Helaas heb ik het pakket niet meer, maar een postbezorger in een witte boerka/burka lijkt met toch niet normaal en slecht NL praten vind ik al gek genoeg. Om dan vervolgens te zeggen is het pakket verder wel op de juiste wijze ?? aangeboden klinkt mij raar in de oren.
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Smit,

    Bedankt voor uw reactie. PostNL-medewerkers behoren hun werk uit te voeren in een PostNL-jas, trui of vest. Als daaronder een burka wordt gedragen, dan is dat geen probleem.

    Het spijt mij dat u hier problemen van ondervindt. Het is echter geen terechte reden voor het indienen van een klacht. PostNL neemt mensen aan op basis van wat ze kunnen niet op basis van hun kledingdracht, afkomst of geloof. Doch wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

    Ik ga er vanuit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MGS179
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wat een waardeloos antwoord, als ze een burka mogen dragen onder hun jas of trui van postnl. Dan zal ik het allemaal wel fout zien, maar als ze dit onder de postnl kleding dragen dan kan ik het toch niet zien ?? Maar ja ach als je tegenwoordig wat over niet Nederlander met dubbel paspoort zegt word je als racist gezien..( gewoon zielig en belachelijk)
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen