Opgelost door POSTNL: waarom blijft een pakket zo lang op het internationa sorteercentrum liggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 22497
Gebruiker
Elly Bakker-v.d.Spoel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen Mijnheer/Mevrouw
Op 10 febr is mijn pakketje uit US in Nederland aangekomen. Het is "ingeklaard" het Nederlandse track en trace heb ik (via tel.)al doorgekregen dat is 3SIMUD0796695, het blijft nu steken vanaf 17- 2-13 op het international sorteercentrum. De betaling is al bekend, en staat ook in Mijn Pakketten.
Mijn vraag is wanneer kan ik het pakketjes verwachten ? En waarom blijft het daar zogezegd/hangen steken.
Vriendelijke groeten van Elly Bakker-v.d.Spoel

De oplossing

Heel graag wil ik weten, wanneer ik mijn pakketje mag verwachten.

3 reacties

  1. Auteur
    Elly Bakker-v.d.Spoel
    Datum
    Het pakketje is inmiddels bij MijnPakket veranderd , met een bezorgdatum.
    Helemaal geweldig!!! Zou morgen kunnen komen. (Hoop ik !!!)
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Elly Bakker- vd Spoel,Hartelijk dank voor uw melding. Aan de hand van de door u gegeven informatie heb ik kunnen zien dat de zending 18 februari in Nederland is binnen gekomen en op 26 februari vrijgegeven is door de douane.En vervolgens op 27 februari door u zou zijn ontvangen.Helaas kunnen wij geen invloed uitoefen op de snelheid waarmee een zending door de douane wordt vrijgegeven.6 werkdagen is op zich geen lange termijn.Elk pakket is weer anders. Wellicht dat u meer inzicht krijgt als u de gegevens op onze site omtrent dit onderwerp even doorneemt.http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/pakket-ontvangen/buitenland/Mochten er voor toekomstige zendingen nog vragen zijn dan zijn wij altijd beschikbaar om u van informatie te voorzien.In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    Elly Bakker-v.d.Spoel
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie. Het was inderdaad nog niet zo lang, maar ik was ook nieuwsgierig naar het "waarom" . Ik las dat sommige 30 dagen hebben moeten wachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elly Bakker-v.d.Spoel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen