Klacht POSTNL: Waarom geen bericht dat er een pakket voor mij is, erg slecht!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 277127
Gebruiker
jacco
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Pakket uit buitenland is blijkbaar op afhaal punt bezorgt, zonder dat ik dit weet!
Nu kom ik erachter, en is mijn pakket afgelopen vrijdag terug gestuurd.
Is niet de eerste keer dat ze dit zo doen

Gewenste oplossing

Pakket alsnog bezorgen.
Geboden oplossing
Dat er aan wordt gewerkt... Dit heb ik helaas al vaker gelezen. Maar het zal wel even duren. (Ik ben van mening dat dit echt niet kan! Uiteraard zijn er oplossingen die op zich laten wachten.. Vervelend uiteraard, maar dat is niet anders. Maar dit kan echt niet!) Feit is wel dat ik mijn pakket kwijt ben. Het andere probleem speelt nu nog.. Dit is afwachten. Wel is ook hier het geval, dat mij dit de eerste twee keer bij andere pakketten niet werd aangeboden. (Hier vroeg ik om, en men zei gelijk dat dit niet kan) Gevolg, twee pakketten ook terug gestuurd. Ik ben dus al met al, drie pakketten kwijt. Hier baal ik van! Ik ben er van overtuigt dat Postnl, niet aan alles wat kan doen, maar dit had na mijn idee zeker voorkomen kunnen worden!! Bv, door meer geduld en contact op te nemen met koper/verkoper. En niet direct terug te sturen. Uiteraard 'kost' dit meer, maar wat kost werkelijk meer? Klanten die ontevreden zijn, of de opslagruimte/personeel die er aan zou moeten werken..
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    jacco
    Datum
    Nog geen reactie van PostNL..
    Bizar hoe men hiermee omgaat.

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Zantvoord,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Ten eerste is uw pakket retour gestuurd. Ten tweede heeft u geen afhaalbericht ontvangen. Ten derde bent u niet tevreden, omdat u telefonisch uw adres niet kon laten wijzigen. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

    Doordat u op uw eerste bericht had gereageerd, is uw bericht weer onderaan de 'stapel' beland. Hierdoor kom ik nu pas aan uw berichten toe. Sorry voor dit ongemak.

    Ik zie dat u op 17 en 24 oktober telefonisch contact op heeft genomen met de klantenservice. Op 17 oktober is er een klacht uitgezet naar de verantwoordelijke afdeling, omdat u geen afhaalbericht had ontvangen. U krijgt hier zelf geen reactie op, maar weet wel dat dit intern serieus opgepakt kan worden.

    Op 24 oktober heeft mijn collega van de telefonische afdeling het verzoek gedaan om uw adres aan te laten passen aan de afdeling die nu naar alle waarschijnlijkheid uw pakket in handen heeft. Sinds uw adres nog niet zichtbaar is in Track&Trace kan ik u niet vertellen of dit mogelijk is. Ook is er nog geen reactie vanuit de verantwoordelijk afdeling gekomen. Ik wil u vragen om hierover volgende week contact op te nemen met de telefonische klantenservice. U kunt geen reactie krijgen op dit verzoek, maar volgende week wel navraag doen wat de reactie is van de verantwoordelijke afdeling. Mocht dit verzoek worden afgewezen, dan ligt dit aan de verzendvoorwaarden. De afzender bepaalt namelijk aan wie het pakket verstuurd moet worden, omdat de afzender de verzendkosten betaalt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen