Geachte heer Zantvoord,
Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Ten eerste is uw pakket retour gestuurd. Ten tweede heeft u geen afhaalbericht ontvangen. Ten derde bent u niet tevreden, omdat u telefonisch uw adres niet kon laten wijzigen. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.
Doordat u op uw eerste bericht had gereageerd, is uw bericht weer onderaan de 'stapel' beland. Hierdoor kom ik nu pas aan uw berichten toe. Sorry voor dit ongemak.
Ik zie dat u op 17 en 24 oktober telefonisch contact op heeft genomen met de klantenservice. Op 17 oktober is er een klacht uitgezet naar de verantwoordelijke afdeling, omdat u geen afhaalbericht had ontvangen. U krijgt hier zelf geen reactie op, maar weet wel dat dit intern serieus opgepakt kan worden.
Op 24 oktober heeft mijn collega van de telefonische afdeling het verzoek gedaan om uw adres aan te laten passen aan de afdeling die nu naar alle waarschijnlijkheid uw pakket in handen heeft. Sinds uw adres nog niet zichtbaar is in Track&Trace kan ik u niet vertellen of dit mogelijk is. Ook is er nog geen reactie vanuit de verantwoordelijk afdeling gekomen. Ik wil u vragen om hierover volgende week contact op te nemen met de telefonische klantenservice. U kunt geen reactie krijgen op dit verzoek, maar volgende week wel navraag doen wat de reactie is van de verantwoordelijke afdeling. Mocht dit verzoek worden afgewezen, dan ligt dit aan de verzendvoorwaarden. De afzender bepaalt namelijk aan wie het pakket verstuurd moet worden, omdat de afzender de verzendkosten betaalt.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Minke
PostNL