Klacht POSTNL: waarom gooien jullie met pakketten!!

Klachtnummer
# 372537
Gebruiker
Elinakittenlover
Datum
1 reactie

Details

De klacht

als bijbaan verkoop ik accesoires voor in het haar. nu heb ik dus iets verstuurt met een gouden ring eromheen van PLASTIC deze is dus stuk gegaan! de persoon waaraan ik heb heb verkocht vind het niet heel erg maar hoe kan dit stuk! heb het voor de zekerheid nog extra verpakt ook zodat het niet nat zou worden.

De oplossing

mij betalen voor de kosten om haar een nieuwe te sturen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw zending. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de inhoud beschadigd is geraakt. Ik vind dit een hele kwalijke zaak. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van deze zending of betreft het een brievenbuspakje zonder code?

    - Indien het om briefpost gaat kunt u aangeven of er excuuskaart bij de post zat toen de geadresseerde het heeft ontvangen? Is ook de verpakking beschadigd?

    - Wat is de naam en het adres van de geadresseerde en op welke datum is de zending daar afgeleverd?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen