Klacht POSTNL: waarom gooien jullie met pakketten!!

Elinakittenlover

als bijbaan verkoop ik accesoires voor in het haar. nu heb ik dus iets verstuurt met een gouden ring eromheen van PLASTIC deze is dus stuk gegaan! de persoon waaraan ik heb heb verkocht vind het niet heel erg maar hoe kan dit stuk! heb het voor de zekerheid nog extra verpakt ook zodat het niet nat zou worden.

mij betalen voor de kosten om haar een nieuwe te sturen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw zending. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de inhoud beschadigd is geraakt. Ik vind dit een hele kwalijke zaak. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace code van deze zending of betreft het een brievenbuspakje zonder code?

- Indien het om briefpost gaat kunt u aangeven of er excuuskaart bij de post zat toen de geadresseerde het heeft ontvangen? Is ook de verpakking beschadigd?

- Wat is de naam en het adres van de geadresseerde en op welke datum is de zending daar afgeleverd?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.